Αναζήτηση σε αυτό το ιστολογιο

Καλωσόρισμα!

Σας καλωσορίζω στο ιστολόγιο του μαθήματος "Συμπεριφορές στις Υπηρεσίες Υγείας", των ΠΜΣ της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας.
Το ιστολόγιο αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος WEBWISE.
Το ιστολόγιο θα λειτουργεί παράλληλα και ταυτόχρονα με την κοινότητα του μαθήματος, στην πλατφόρμα MOODLE.
Στη τωρινή του μορφή, το ιστολόγιο περιλμαβάνει όλα τα σχόλια και τις αναρτήσεις που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια και σας προσφέρει με τον τρόπο αυτό περισσότερο υλικό!
Ελπίζω σε μια διαδραστική συμμετοχή σας!

Δρ. Γιώργος Κουλιεράκης
Επιστημονικός συνεργάτης
Τομέας Κοινωνιολογίας
Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας.
gkoulierakis@esdy.edu.gr
 @gkoulier

4 σχόλια:

  1. Χάρηκα πραγματικά με τη συζήτηση που είχα με τους φοιτητές μου για το ρόλο των social media στην εκπαίδευση στη Δημόσια Υγεία.
    Είμαι σίγουρος πως θα τη συνεχίζουμε δικτυακά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθήσουμε. Και για εμάς είναι ευχάριστο να συνομιλούμε με το δάσκαλό μας.

      Διαγραφή
    2. Αναστασία Χαϊκάλη2/29/2012 09:09:00 μ.μ.

      κι εγώ από τη σειρά μου χαιρετίζω την όλη προσπάθεια και είμαι σίγουρη ότι θα είναι μεγάλη η χαρά να συνομιλούμε μεταξύ μας.

      Διαγραφή
  2. Μακάρι να βοηθήσουμε να γίνει συναρπαστική και δημιουργική η ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών! Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή